Τετάρτη 11 Φεβρουαρίου 2015

Μετά από καιρό!

Όπως φάινεται και στον τίτλο,μετά απο 5 ολόκληρους μήνες (μα καλά πότε περάσανε 5 μήνες?!?) ανεβαίνουν ξανά  φωτογραφίες και ελπίζω απο εδώ και πέρα πιο συχνά :)
*Τουλάχιστον επιστρέφω με πλούσιο post :D
Πρώτο θέμα είναι οι ελιές















Δεύτερο θέμα: Λιμάνι Παντάνασσας 





Και λίγο από χιόνια:


Όσον αφορά τα...''φωτογραφικά'' μου νέα για αυτούς τους 5 μήνες που πέρασαν:
  • Έκανα την πρώτη μου φωτογράφιση σε ένα  κορίτσι (Φωτογραφίες θα ανέβουν μόνο αν έχω την έγκριση της :) )
  • Συμμετείχα σε διάφορους διαγωνισμούς φωτογραφίες,ενώ ετοιμάζομαι και για αυτούς που θα ακολουθήσουν
  • Συνεχίζω να φωτογραφίζω συνέχεια,ασχέτως με οτι δεν ανέβαζα :P
  • Έχω ένα μεγάλο αφιέρωμα από την Θεσσαλονίκη το οποίο θέλω να ανεβάσω,αλλά φαίνεται πως δεν είναι γραφτό του :P
  • Βοήθησα κατα καιρούς στην φωτογραφική κάλυψη εκδηλώσεων του σχολείου μου :)

  • Αυτά!Τα λέμε στο επόμενο post :)


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου